Известие

Collapse
No announcement yet.

къде се намира температурният датчик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Да ... Пасат 1.8 нормално и аз съм карал Пасат и още карам от време на време. 140N.m/2500min-1 срещу 169N.m/3500min-1 Можеш да го караш на 5предавка със 40-50 км в час и ако натиснеш плавно газта поема ход на буталото 86.4мм срещу 82.7мм при АR...
    Да така е тръгва добре Пасата, на светофарите като, че ли те залепва за седалката първоначално, обаче като почнеш да изпреварваш някой тир движещ се с 80-90 км/ч и става страшно... минава цяла вечност докато се ускори. Иначе на магистралата като закрепи 120 км/ч с 2500-3000 оборота нема мърдане... параход! И с алфата така 2500 на 5предавка 90км/ч по магистралата! Лети отзад един пасат в лявото платно, тръгва да ме изпреварва щото го бавя и като се изравни с мен погалвам педала и го отказвам за отрицателно време стигам 180 и го изгубвам. Обаче и чувам и водовъртежа в резервоара също но така е... кефа цена няма.
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #32
      браво ! поет !

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
        браво ! поет !
        Мдаа... тука сме така всеки е "нещо" кой "профи" кой поет
        Last edited by fade; d.m.y г., 22:04.
        Have A Nice Day
        o/_______\o
        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
        []=о===о=[]

        Comment


        • #34
          по е гот без кавичките !

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
            по е гот без кавичките !
            Ако имате нещо да ми казвате на лични! Не цапайте темата на колегата! Мисля, че всеки който е наистина профи и разбира от автомобили ме е разбрал какво съм искал да кажа с по-горният "поетичен" пост! Това, че Вие не сте ме разбрали напълно оправдава кавичките които поставих.
            Не случайно, попитах какъв автомобил е карал до сега още в първия си пост в темата на колегата!
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
              градски oem, писах ,че съм профи и днам какво пиша! ама незнам ти виждал ли си как се прави диагностика? кажи къде в Горна правят такава?
              Бе да ти кажа не знам къде правят диагностика. Само съм чувал, че с осцилоскоп се мерело.
              Last edited by oem; d.m.y г., 00:49.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                ......... тръгва да ме изпреварва щото го бавя и като се изравни с мен погалвам педала и го отказвам за отрицателно време стигам 180 и го изгубвам.
                Е това е което най-много ме кефи в тази кола!!!!
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от rudoni Покажи съобщение
                  намирисва на бобина! скоро имах такъв проблем - не работеше 2 бобина на 2 цилиндър! интересното бе че не бе бобината а компа! не подава сигнал към 2 бобина!как установих- аз съм профи и имам всичко ,но за любителите-един свето диод със съпротивление 2-3Ком се вкл. към буксата на съответната бобина и ако сети/премигва/ значи работи ! ако не мига - неработи ! и така за всички бобини!
                  А това съпротивление как е свързано към диода - последователно или паралелно? Намира ми се тука едно 5Ком проблем ли е че е по голямо?
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                  Comment


                  • #39
                    схемата е последователно свързване на резистора . вадиш куплунгът, вкарваш кабелчетата -и тук е проблемът! не мига ! няма проблем! обръщаш кабелчетата и отново палиш! трябва да мига , значи е наред ! получава команда от ЕКУ. най проста проверка! за проверка на самата бобина се иска осцилоскоп или по сложното -мотор-тестер! успех на всички !

                    Comment

                    Working...
                    X